Translate

sobota, 5 stycznia 2013

moje własne lilou

Te cudne, delikatne bransoletki ze sznurka woskowego i zawieszek zawsze mi się podobały. Niestety są dosyć drogie, a ja nie upadłam jeszcze na głowę aby za kawałek sznurka i małą zawieszkę zapłacić 70 czy 100 parę złotych (no chyba że zawieszka byłaby ze złota albo srebra:)) W sumie mogłam zrobić sobie taką sama, ale aż wstyd się przyznać nie wiedziałam jak zaplątać te supełki aby one się nie rozwiązywały i łatwo suwały. Głowiłam się, próbowałam i nic, w końcu dałam za wygraną. Ostatnio kiedy kręciłam się po galerii w poszukiwaniu czarnej torebki - pudełeczka, wysadzanego cyrkoniami, na wesele, spostrzegłam na wystawie u jubilera te właśnie bransoletki i pokusa aby właśnie taką mieć powróciła i była coraz większa. No więc przełamałam dumę (że nie potrafię czegoś sama zrobić, bo ja taka trochę Zosia Samosia jestem) i sięgnęłam do najlepszego źródła: internetu. Tam na YouTube  znalazłam tutorial i okazało się, że wykonanie bransoletki jest banalnie proste. Zakupiłam 3 metry sznurka woskowego (dałam za niego 3 złote) oraz w Pepco zawieszki za 2,99 za 2 szt.:)



A o to moja własna interpretacja lilou:)


Poniżej podaję link do tutorialu, jakby któraś z Was chciała sobie taką bransoletkę zrobić...uwierzcie mi to banalnie proste;))

http://youtu.be/TsxS-eTPc0E

Miłego wieczoru życzę;)))

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz