Translate

czwartek, 29 sierpnia 2013

muzycznie

Dziś będzie muzycznie. Wczoraj przeglądałam swoje ulubione utwory, wszystkie pochodzą z czasów kiedy byłam dużo młodsza. Słucham bardzo dużo muzyki, zwłaszcza r'n'b i po wczorajszym dniu stwierdziłam, że dziś już nikt nie robi takich kawałków jakie były kiedyś. Słuchałam i przypominałam sobie czasy młodości. Co prawda nadal czuję się młodo, pomimo zbliżającej się nieuchronnie 30, ale jakaś tęsknota w sercu za tamtymi czasami beztroski siedzi w sercu:)

Dlatego dla wszystkich, którzy są w moim wieku bądź zbliżonym dedykuję te utwory. Do moich szkolnych dzieciaków: młodzieży uczcie się jakiej muzyki słuchało się kiedyś;)

1. Moja ulubienica Aaliyah...po jej śmierci naprawdę przez kilka dni nie mogłam dojść do siebie...


2. Dla mojej koleżanki Niny...obie zawzięcie słuchałyśmy ich kasety:)
Ten utwór lubię szczególnie, ze względu chyba na film...


3. :)


4. TLC


5. Missy Eliot... nie wszystkie jej kawałki lubię, ale ten nastraja mnie pozytywnie


6.  The Fugees...uwielbiam głos Lauryn Hill



7. Toni Braxton...nie 'Unbreak my heart', nie 'Spanish guitar', a...


8. Ashanti


9. Eternal...to chyba jedyny kawałek, który zapadł mi w pamięć

'Don't you love me'

10. A na koniec Salt 'N' Pepa


Mogłabym tak dodawać bez końca, bo tej muzyki trochę jest:) Miłego oglądania i słuchania:)

1 komentarz: