Translate

poniedziałek, 10 grudnia 2012

wklejane bransoletki

Już jakiś czas temu postanowiłam, że i tego spróbuję...tak więc w ruch poszły wszelkiego rodzaju rzemyki, sznurki woskowe, sznurki skręcane sutasz, zawieszki, koraliki, łańcuszki i inne:) Niestety na chwilę obecną powstało tylko kilka prac, bo po pierwsze mam mały młynek w pracy, jak to przed świętami, więc jak wracam do domu to tylko marzę aby na chwilkę odpocząć.A po drugie, niedawno zamówiłam paczuszkę z allegro ze sznurkami skręcanymi 1mm po 8 metrów, ale zamiast tych dostałam takie 8mm po 1metrze. Nic by może się nie stało gdybym chciała robić grube bransoletki, ale zaplanowałam drobne oraz chciałam wypróbować sploty makramy, na właśnie takich sznurkach. Tak czy inaczej paczuszkę musiałam odesłać, a teraz czekam na sznurki właściwe. Mam nadzieje, że nadejdą na dniach, bo pomysłów mam co nie miara. 
To skoro już pomarudziłam i się wygadałam to teraz przedstawię to co dotychczas zrobiłam




Czerwony i czarny naturalny rzemień + czarny skręcany sznurek 5mm + dwa koraliki modułowe ze złotym brokatem + obowiązkowo zawieszka ze szklanego koralika...ten egzemplarz sprezentowałam mamie:))))




w beżu...Szyty, naturalny rzemień oprószony złotym pyłem + beżowy skręcany sznurek 5 mm + zawieszka ze szklanych koralików i drobnych perełek...taka samą również otrzymała mama;)


czerwony rzemień + sznurek woskowy + przekładki bali




Moja bransoletka wykonana w celu wyższym a mianowicie na wesele mojej przyjaciółki, które odbędzie się w Sylwestra...dwa czarne rzemienie + czarny sznurek skręcany + koralik modułowy w brązie oraz szklane koraliki jako zawieszka




I znowu moja ukochana czerń...2 rodzaje rzemienia pleciony i zwykły + sznurek 5 mm + koraliki modułowe oraz koralikowa zawieszka (bez tego ani rusz) :)


Na koniec mała prywata

Drogi Święty Mikołaju wiem, że tu czasem zaglądasz, no więc zostawię Ci małą podpowiedź co bym chciałam znaleźć pod choinką

1. Torebka listonoszka (mała podpowiedź allegro, wystarczy wpisać torba listonoszka);)

2. Tusz L'oreal Volume Million Lashes ( w sam raz na wesele, bo mój obecny tusz już jest na wyczerpaniu)

No to takie drobiazgi;)))

A teraz mykam oglądnąć najnowszy Resident Evil...mężu dziękuję za filmik:*****

A Wam życzę miłej nocki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz