Translate

niedziela, 26 maja 2013

Dzień Mamy:)


Dziś króciutko. Z okazji Dnia Matki przygotowałam mojej mamci garść bransoletek makrama z koralikami crackle. Nowością jest podwójny splot makramy. Kolory intensywne ze względu na zbliżające się lato, a do bransoletek ceramiczna róża zakupiona na Jarmarku Tumskim, który co roku odbywa się w Płocku:)








A na koniec buteleczka z piaskiem z samiusieńkiego Morza Bałtyckiego, a dokładnie z Kątów Rybackich, a przywiezionego przez mojego syna w ubraniach. Żal mi było wyrzucać, a poza tym mój synek zakupił pamiątki tylko dla siebie, więc postanowiłam piasek przesypać do buteleczki po przyprawach i też mam pamiątkę. Do środka wrzuciłam muszlę znalezioną w spodenkach Smyka:)




Wszystkim Mamom najlepszego życzę:) 
Lecę świętować:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz