Translate

piątek, 31 maja 2013

makrama, crackle i eksperymenty

Czas na kolor i to dosłownie. Moje bransoletki wyglądają jak landrynki.  Nie zabraknie też takich w ciemniejszych barwach oraz tych eksperymentalnych:)

Na początek kolorowe bransoletki typu lilou ozdobione łańcuszkiem.


 

 

Kolejne to bransoletki typu lilou tym razem bez łańcuszka

 


 

 

Makrama + łańcuszek



Z jednym oczkiem i mnóstwem zawieszek


 




Eksperymenty z oplataniem łańcucha



Eksperymenty z oplataniem rzemienia , do których użyłam breloczków od butów, których mam w domu całe mnóstwo i do tej pory nie mogłam dla nich znaleźć zastosowania, sznurków woskowanych. (w 3 bransoletkach skombinowałam zapięcie guzikowe)





Ostatnio też przeszłam eksperymenty urodowe. Pożegnałam swój czerwony kolor włosów na rzecz ciemnego brązu. Niestety musi się kolorek zmyć troszkę bo moje włosy wyszły prawie czarne (co mnie wcale nie cieszy). Oraz mam przyjemność przetestować tusz Diora- Extase. Zobaczymy czy efekt będzie mnie zadowalał tak samo jak w przypadku Million Volume Lashes Lorea'l (któremu od jakiegoś czasu byłam wierna).



Miłej niedzieli i całego nadchodzącego tygodnia;))

2 komentarze:

  1. wykonujesz bransoletki nadajace sie do zalozenia na rękę facetowi? :p

    OdpowiedzUsuń