Translate

sobota, 29 września 2012

czas na coś nowego

I znowu moja koleżanka http://beauty-labyrinth.blogspot.com/ zainspirowała mnie. Tym razem swoimi bransoletkami. Udało jej się to na tyle, że postanowiłam nauczyć się wyplatania takich bransoletek. Tym razem z pomocą przyszła mi moja mama. Nie muszę już grzebać w sieci w poszukiwaniu wskazówek, gdyż otrzymałam od mamy książkę pt. 'Ściegi makramy' autorstwa Jadwigi Turskiej. Książka co prawda stara bo wydana w 1984 roku, ale takich instrukcji nie widziałam dawno. Każdy ścieg opisany krok po kroku, co przekładać, jak przekładać, po prostu super. Jestem prze szczęśliwa!!! teraz tylko muszę zakupić sznureczki woskowe i zawieszki i jeszcze dziś wyplotę bransoletkę:)))

A tym czasem pochwalę się dwiema bransoletkami z guzikami, bo tak jak już wspomniałam ogarnęła mnie guzikomania:)))

Pierwsza kolorowa, guziki w połączeniu ze sznurkami soutache:)


Druga powstała z myślą o dzisiejszym  rendez-vous z moim mężem;))

Haft koralikowy plus guzikowe oczko...





2 komentarze:

  1. Dziękuję. Od jakiegoś czasu mam fazę na wyszukiwanie niepowtarzalnych i nietypowych guzików, takie świetne się sprawdzają jako oczka do biżu:)))

    OdpowiedzUsuń